Începutul lunii septembrie aduce cu el temperaturile blânde de început de toamnă și serile ușor răcoroase în care putem savura pe îndelete vinuri roșii. Iar cei care preferă vinurile roșii știu sigur că așteptau de ceva vreme să treacă vara toridă pentru a se bucura de un pahar de vin roșu din soiul preferat.
De-a lungul timpului am făcut cunoștință cu soiuri foarte diferite de struguri, așa că toamna aceasta mă bucur să ți aduc în atenție soiul Saperavi.
Saperavi este un soi de strugure roșu originar din Georgia, locul în care a apărut vinul pentru prima dată în lume, în jurul anului 5000 î.Hr. În traducere, „Saperavi” înseamnă „vopsea” și, pe bună dreptate, vinurile din acest soi sunt de un roșu intens inconfundabil. Cam ca o vopsea 🙂 Spre deosebire de alte soiuri roșii, Saperavi are pulpă boabei de strugure ușor rose, ceea ce este foarte rar la un strugure (ca idee, în mod obișnuit, strugurii roșii au pielița roșie, dar pulpa strugurelui este de culoare albă – acesta este și motivul pentru care se poate face vin alb din struguri roșii; vinul întotdeauna își ia culoarea din pieliță).
Astfel, te invit la următoarea degustare de vin Winesday Specials ce are în atenție soiul Saperavi și include 5 vinuri din acest soi. Această are loc pe 22 septembrie, ora 18:30 la restaurantul Winestone (în cadrul Hotel Novotel, București).
Cele 5 vinuri selectate le găsești mai jos, iar dintre acestea trebuie să știi că unul este chiar din Georgia, de la „el de acasă”. Ce zici, vii și tu?
Programul, pe scurt
Data: 22 septembrie 2021
Ora: 18:30 – 21:30
Locație: Winestone, Calea Victoriei nr.37B, Sector 1, București (în cadrul Hotel Novotel, la parter; zona metrou Universitate).
Program:
18:30 – 19:00 sosirea participanților
19:00 – 21:00 prezentare și degustare vinuri din soiul Saperavi însoțite de mâncare (găsești mai jos meniul)
21:00 – 21:30 networking
Participare eveniment
Tarif: 230* lei/persoana
* cei care au participat la cel puțin 4 degustări Winesday Specials au un tarif special la fiecare degustare începând cu cea de-a cincea – de data aceasta primesc o reducere de 5% aplicabilă la tariful de mai sus
Tariful include:
- acces la degustarea a 5 vinuri din soiul Saperavi
- meniu mâncare (găsești mai jos meniul)
- apă, pâine
Meniul de mâncare este format din:
- la început: pâine și Dukkah (mix egiptean de condimente însoțit de ulei de măsline) – specialități Winestone
- mix de antreuri: cârnați de mangaliță crud uscați și afumați & muștar Dijon, Gravlax de somon & salată de ceapă roșie, brânzeturi maturate & fructe uscate
- mix de feluri principale: mușchi de vită la grătar; piept de rață la cuptor ; somon sălbatic; spanac sote ; piure de cartofi cu trufe; ciuperci la grătar; sos de piper
- desert: prăjitură de ciocolată cu fulgi de chilli« Black Forest »; tartă cu mere
Locurile la această degustare s-au epuizat.
Pentru a confirma locul la eveniment te rog să te înscrii pe formularul de mai sus până la data de 17 septembrie 2021 (începând cu data de 18 septembrie înscrierile se închid). Confirmarea fermă a locului se face după achitarea taxei de participare (detalii suplimentare mai jos).
Vinurile alese pentru degustare
Chiar dacă Georgia este cea care a dat lumii soiul Saperavi, în România ajung foarte puține vinuri din acest soi, cu precădere din Republica Modova, care cultivă și ea cu mare succes acest soi. Așa că după am încercat destule vinuri din acest soi, am făcut selecția următoarelor vinuri pentru această degustare:
- Saperavi Animaliens, Castel Mimi (Republica Moldova)
- Individo Ediție Limitată Saperavi, Chateau Vartely (Republica Moldova)
- Saperavi, Duruji Valley (Georgia)
- Saperavi, Dac (Republica Moldova)
- Saperavi, Gitana (Republica Moldova)
Evenimentul este organizat de Winesday în parteneriat cu Winestone.
Am ales să organizăm degustarea la Winestone, loc tare fain aflat în centrul Bucureștiului, pe Calea Victoriei, la parterul Hotelului Novotel pentru că îl știm de la alte evenimente cu și despre vin și totodată pentru că am dezvoltat alături de ei un meniu de mâncare potrivit pentru vinurile pe care le vom servi în cadrul acestei degustări.
Cum te înscrii?
Pentru a confirma locul la eveniment te rog să te înscrii pe formularul următor până la data de 17 septembrie 2021 (începând cu data de 18 septembrie înscrierile se închid).
Locurile la această degustare s-au epuizat.
Odată cu înscrierea pe formular vei primi datele pentru plată și factura într-un e-mail după ce vei confirma înscrierea telefonic/prin email. Dacă dorești factură fiscală pe persoană juridică te rog să îmi trimiți datele de facturare pe email. Altfel, factura va fi emisă pe persoană fizică.
Confirmarea fermă a locului se face după achitarea taxei de participare în contul indicat pe factura fiscală așa că am rugămintea să îmi trimiți un email cu dovada plății pe adresa carmina@winesday.ro până cel târziu 17 septembrie 2021.
Din experiența mea, locurile se epuizează repede (chiar și înainte de data de 17 septembrie), așadar recomand să achiți factura în cel mult 48 de ore de la primirea acesteia pentru a-ți asigura locul la eveniment.
Oferta este valabilă în limita locurilor disponibile (14 de locuri), iar confirmarea acestora se face pe email în ordinea înregistrării plății integrale.
Pentru a valida înscrierea este nevoie să urmezi toți pașii menționați mai sus. Pe tot parcursul înscrierii precum și pe perioada de timp până la eveniment și pe parcursul acestuia îți stau la dispoziție cu orice fel de informații ai nevoie pe email carmina@winesday.ro și la telefon 0745 310 811.
Important:
- Evenimentul se va desfășura în interior respectând toate normele de distanțare în vigoare.
- Numărul maxim de participanți este limitat la 14 persoane.
- Pentru că suntem într-o perioadă delicată vreau să îți spun că atât eu cât și cei de la Winestone am luat măsuri pentru ca toată lumea să fie în siguranță și să avem parte de o după amiază frumoasă respectând toate condițiile de distanțare și de igienă.
- Accesul la degustare va fi permis numai persoanelor ce au primit confirmare scrisă de participare și a căror nume se regăsește pe lista de participanți aflată la intrare.
- Rezervarea locurilor confirmate și achitate nu poate fi anulată cu mai puțin de 10 de zile calendaristice înainte de data evenimentului. Astfel, sumele achitate nu vor fi returnate în cazul în care retragerea se face cu mai puțin de 10 de zile calendaristice înainte de eveniment (în acest caz penalizarea este de 100% din suma achitată).
- Bineînțeles, în contextul Covid-19, în măsura în care în România se va institui o nouă perioadă de stare de urgență ce va împiedica accesul în restaurant, vom lua o decizie de comun acord – fie vom reprograma evenimentul și vom muta banii achitați pe noua dată stabilită, fie vom returna banii.
- Evenimentul se adresează exclusiv persoanelor peste 18 ani.
- Atmosfera acestui eveniment va fi surprinsă în fotografii, așadar vei apărea în imaginile făcute de fotograful nostru.
- Participarea la acest eveniment reprezintă aprobarea de a utiliza aceste fotografii pe site, în social media sau pe alte canale exclusiv cu scopul promovării evenimentelor de degustare pe care le organizăm.
Leave a Reply